F1 yra vis labiau negailestingas pasaulis savo vairuotojams ir Carlosas Sainzas tai patyrė iš pirmų lūpų. Jo radaras niekada nebuvo pastebėjęs, kad „Ferrari“ buvo pašalintas iš kirvio, nepaisant to, kad nepaleido kojos. Vis dėlto, 3 kartus Grand Prix laimėtojas vis dar yra iš laimingosios partijos, kuri pirmiausia pateko į F1. Tokie verti vunderkindai kaip Liamas Lawsonas iš VCARB, Felipe Drugovich iš „Aston Martin“, „Mercedes“ Frederikas Vesti ir daugelis kitų gyvena nežinomybėje, melsdami pertraukos. Naudodamasis savo autoritetu, Sainzas išreiškė savo susirūpinimą.
Visos F1 komandos turi jaunesniųjų vairuotojų programas, kurios ugdo jaunesnius talentus ir paruošia juos automobilių sporto viršūnei. raudonas bulius, „Mercedes“, „McLaren“ ir „Ferrari“ taip pat pirmauja šiuo aspektu, ieškodami ir įdarbindami „crème de la crème“. Carlosas Sainzas, kuris buvo jaunesnysis „Red Bull“ pilotas, išmano iš pažiūros elitinių F1 operacijų subtilybes.
„Jei nesate jaunų „Red Bull“, „Ferrari“, „Mercedes“ ar „McLaren“ pilotų komandos narys, jūsų šansai patekti į „Formulę 1“ yra menki. Sainzas prisipažino Nuogo projekto podcast'e. „Arba (reikia) turėti tėvus, turinčius daug pinigų, kitaip nepasieksite. Iš formulių kategorijos kainuoja nuo 300 000 iki 400 000 eurų. Formulė 2, kalbame apie 1 mln. Tuomet reikia labai stipraus rėmėjo“.
SKELBIMAS
Straipsnis tęsiasi po šiuo skelbimu
Ironiška, kad Lawsonas, Drugovičius ir Vesti buvo geriausių komandų jaunimo programų dalis. Tačiau jie nerado vietos, o perspektyvos vis dar menkos. Tuo tarpu Sainzas susiduria su panašia problema, bet yra privilegijuotoje padėtyje.
SKELBIMAS
Straipsnis tęsiasi po šiuo skelbimu
Carloso Sainzo Williams-Audi dilema kelia nerimą Valtteriui Bottasui
Kadangi „Alpine“ nėra pasirinkimo, „Audi“ ir „Williams“ yra vienintelės komandos, likusios 2025 m. „bedarbiui“ Carlosui Sainzui. Laimei, jo pavyzdingas pasirodymas su „Ferrari“ suteikė jam svertų, kad abi komandos lauktų. nors „Williams“ pranešė apie sutarties pasiūlymą yra geresnis nei Audi, laukimo žaidimas tęsiasi. Tai paveikė kitų sutarčių neturinčių vairuotojų psichiką, o „Sauber“ pilotas Valtteri Bottas savo likimą perleido Sainzo rankose.
„Taip, tai labai priklauso nuo to, ką Sainzas daro“, Bottas sakė apie savo F1 komandos perspektyvas, kaip citavo Sportsmole. „Po to daugelis vairuotojų rinkos dalių atsidurs savo vietose. To (Sainzas) komandos laukia, todėl jos nepriėmė jokių sprendimų.
SKELBIMAS
Straipsnis tęsiasi po šiuo skelbimu
Šis „Sainz“ delsimas taip pat išlaiko jaunų vairuotojų ateities pusiausvyrą. Ak! daugiau ironijos. Ilgėjantis vairuotojo, kaip Fernando Alonso ir Lewiso Hamiltono, karjeros ilgaamžiškumas yra dar vienas veiksnys, kuris supainioja vairuotojų kūrimo tinklą, kurį F1 reikia išpainioti. Tikimės, kad Sainzo ridenamas kamuolys privers sporto bosus pakelti akis ir atkreipti dėmesį.