Miesto transporto institucija „Transport for London“ (TfL) tiria vykstančią kibernetinę ataką, kuri dar neturi įtakos jos paslaugoms.
Agentūra teigia, kad kol kas nėra įrodymų, kad per incidentą būtų pažeista klientų informacija.
„Šiuo metu susiduriame su vykstančiu kibernetinio saugumo incidentu“, – anksčiau ir šiandien internete paskelbtame pranešime TfL klientų informacijos komanda perspėjo klientus el. paštu.
„Šiuo metu nėra jokių įrodymų, kad kokie nors klientų duomenys būtų pažeisti, ir tai neturėjo jokios įtakos TfL paslaugoms.
TfL taip pat pranešė apie išpuolį atitinkamoms vyriausybinėms agentūroms (įskaitant Nacionalinę nusikaltimų agentūrą ir Nacionalinį kibernetinio saugumo centrą) ir glaudžiai bendradarbiauja su jomis, siekdama reaguoti ir suvaldyti incidento poveikį.
„Mums labai svarbus mūsų sistemų ir klientų duomenų saugumas, todėl nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad užkirstume kelią tolesnei prieigai prie mūsų sistemų“, – pridūrė agentūra.
„Mes įdiegėme daugybę priemonių savo vidinėse sistemose, kad išspręstume vykstantį kibernetinio saugumo incidentą“, – pranešime BBC sakė TfL vyriausiasis technologijų pareigūnas Shashi Verma.
TfL praėjusių metų liepą taip pat patvirtino, kad Cl0p išpirkos reikalaujančių programų gauja įsilaužė į vieną iš savo tiekėjų MOVEit valdomų failų perdavimo (MFT) serverių (priglobtų ne TfL sistemose) 2023 m.
Rusijos kibernetiniai nusikaltėliai pavogė maždaug 13 000 klientų kontaktinius duomenis, tačiau transporto tarnyba teigė, kad jų bankiniai duomenys nebuvo pažeisti.
„MOVEit taip pat naudojamas tiesiogiai TfL sistemose, tačiau tai nebuvo pažeista“, – tuo metu pridūrė TfL.
TfL yra suskirstyta į tris padalinius, kurie prižiūri Londono antžemines, požemines ir Crossrail (Elžbietos linija, valdoma kartu su JK transporto departamentu) transporto sistemas, aptarnaujančias daugiau nei 8,4 mln. miesto gyventojų.
Tai besivystanti istorija…