Apžvalga
1990 m. Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II yra vokiškos inžinerijos liudijimas, savo laikmečio našumo ir dizaino viršūnė. Šis ikoninis sportinis sedanas buvo „Mercedes-Benz“, „Cosworth Engineering“ ir AMG bendradarbiavimo produktas, sukurtas automobilių sporto tiglyje, kad suteiktų jaudinančią vairavimo patirtį.
Išorė
„Evolution II“ išorė išsiskiria didesniais sparnų iškyšomis, ryškiu priekiniu skirstytuvu, galinio lango spoileriu ir reguliuojamu galiniu sparnu, suteikiančiu agresyvią, dėmesį pritraukiančią poziciją. Jis važinėja su gamykliniais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais, apvilktais Pirelli P-Zero Nero sezoninėmis padangomis, todėl jo išvaizda yra tinkama lenktynėms.
Variklis ir našumas
Po gaubtu slypi AMG PowerPack patobulintas variklis – aukštų sūkių 2,5 litro darbinio tūrio agregatas, standartiškai išvystantis 195 AG, paruoštas tolesniam derinimui, atsižvelgiant į lenktynes. Pakaba ir stabdžiai buvo modifikuoti taip, kad atitiktų bėgių kelio charakteristikas, o joje buvo penkių greičių „šuolių“ transmisija, skirta energingam vairavimui.
Interjeras
Interjeras dvelkia prabanga juodais odiniais apmušalais, jame buvo gausiai įrengtas oro kondicionierius, elektrinis stoglangis, šildomos sėdynės, patogumui ir pramogoms skirta Becker Grand Prix automagnetola. Prietaisų skydelis yra funkcionalus ir orientuotas į vairuotoją, o visi valdikliai lengvai pasiekiami.
Pramogų ir informacijos ir pramogų sistema
Savo laiku „Evolution II“ buvo pranašesnis už „Technics“ stereo CD grotuvą ir „Bosch Cartel“ automobilinių telefonų sistemą, teikiančią aukštos kokybės garso pramogas ir ryšį kelyje.
Kainodara
190E 2.5-16 Evo II gali džiuginti akis. Šio modelio MRLP (gamintojo rekomenduojama mažmeninė kaina) buvo 88 699 USD. Tačiau dėl ribotos gamybos ir ikoninio statuso jį rasti šiandien gali būti sunku. Jei jums pasisekė aptikti „Evo II“, būkite pasiruošę nestandartinei kainai.
Pagalbos vairuotojui funkcijos
„Evolution II“ sportinė pakaba pasiūlė itin tikslų valdymą, reguliuojamą iki trijų skirtingų aukščių. Sportinės sėdynės užtikrino tvirtą atramą tiek vairuotojui, tiek priekiniam keleiviui, o galiniai keleiviai mėgavosi atskiromis sėdynėmis. Greitas vairo stovas ir savaime išsilyginanti galinė ašis užtikrino optimalų valdymą dinamiško vairavimo metu.