The Monterėjaus automobilių savaitė tik kelios dienos iki pradžios; daugelis automobilių gamintojų pradėjo dalytis informacija apie retai rodomus automobilius. Galbūt pamatysime, kaip Honda atsiras 1984 metų Honda HP-X Concept automobilis po dešimtmečio nebuvimo nuo debiuto.
HP-X reiškia „Honda Pininfarina eXperimental dizainas, kuris buvo atliktas su Famed Italian dizaino namų pagalba Pininfarina. Pirmą kartą nuo 1984 metų automobilį bus galima pamatyti Pebble Beach mieste, todėl tai bus pirmasis Japonijos konkurso dalyvis per daugiau nei 50 metų.
Koncepcinis Honda HP-X spaudė plėtrą NSX ir buvo pastatytas siekiant parodyti ketinimą Honda į rinką pateikti vidutinio dydžio sportinį automobilį. Šis automobilis nepanašus į devintojo dešimtmečio automobilius, nes jį sudaro pažangiausios technologijos, tokios kaip žemės efekto aerodinamika, anglies pluoštas, korio plokštės ir kevlaras; dėl to jis tapo mažesnio svorio sportiniu to dešimtmečio automobiliu.
1984 m. HP-X išmatuotas 163,8 colio, taigi (4160 mm) ilgio, 70,1 colio (1780 mm) pločio ir 43,7 colio (1110 mm) aukščio. Interjere buvo dvi futuristinės sėdynės, o salonas pralenkė tą laiką. Galima manyti, kad automobilis šiandien buvo kaip kabina HP-X turėjo du ekranus, vienas tarnauja kaip analoginis klasteris, o kitas – centrinėje konsolėje. Automobilyje buvo integruota „Elektroninės vairavimo palaikymo sistema“, kuri atrodė kaip tais laikais. Navigacinė sistema kabinoje esančiame pulto ekrane teikė GPS vietos duomenis ir telemetriją, teikė orų pranešimus ir eismo sąlygas, naudojo garso bangas kelio būklei nuskaityti.
Buvo naudojamas atmosferinis 2,0 litrų 24 vožtuvų V6 variklis. Jis buvo gautas iš Honda Formulės 2 programos devintajame dešimtmetyje; tuo laikotarpiu, F2 lenktyniniai automobiliai buvo apskaičiuota, kad jie pagamins daugiau nei 310 arklio galių. HP-X atrodė to meto legenda iki šiol; vejos atidarymo metu informuosime apie tai, kas vyko renginyje.