Straipsnis skirtas tik pramogai, nevertinkite to rimtai. Prašau nekelti manęs į teismą
Nežinau, ką jie galvojo. Jie buvo paėmę 1000 arklio galių, 1600 kg sveriantį pavyzdinį superautomobilį ir užsegė sparną ant nugaros. Ir pašventintas XX ženklelis. Ženklas, naudojamas greičiausiems ir rimčiausiiems kada nors pagamintiems Ferrari, tokiems kaip FXXK, 599XX ir FXX evo, antrasis po F1 bolidų… atsidūrė bjaurios ryškiai mėlynos pabaisos gale. Pininfarina to nebūtų leidusi, bet vėlgi, tikriausiai todėl „Ferrari“ juos paliko, jie norėjo klasėje iškeisti į neskanius pinigus.
Vienas didžiausių gamintojų „Ferrari“, gaminantis kai kuriuos geidžiamiausius kada nors pagamintus automobilius, buvo, nėra kito žodžio, šnipštas. Dėl to kaltinu Johną Elkanną. Ant kitų. Būtent investuotojai. Kai „Ferrari“ išėjo į viešumą, jis atvėrė juos žmonėms, kurie nieko nežinojo apie automobilius ir vadovavo įmonėms, pagrįstoms finansais. Šokti ant tendencijų, o ne jas kurti. Pradedame mano nusivylimo menu kelionę. Ferrari anksčiau buvo menas. Dabar, kelia nerimą, jie yra mokslas. Žinoma, nėra nieko blogo flirtuoti su pažangiausiomis technologijomis savo kelių automobiliuose, tačiau ateina laikas, kai užtenka. Turiu omenyje tai, kad SF90 XX panašus į kitus patvirtina faktą, kad „Ferrari“ nutolo nuo noro būti vaikystės plakatu automobiliu ir dabar įsitvirtina rinkos dalimi, nes kvėpuoja savo vardu. Per pastaruosius kelerius metus „Ferrari“ pradėjo panikuoti, nes „Lamborghini“ nusipirko VW (1998 m.), o modernus „McLaren“ buvo su 12C (2010 m.). Taigi „Ferrari“ sukūrė „Purosangue“, „SF90“ ir „Roma“ automobilius, kurių be „Mclaren GT“ (dabar pakeistas GTS) ir „Lamborghini urus“ nebūtų buvę. Šiuolaikiniai Ferrari pagrįstai tiesiog nesugeba priversti manęs ir kitų jausti tokio paties noro turėti, kaip ir kiti superautomobiliai.
… tai mane atveda prie 456 GT. Priežastis, dėl kurios aš jį pateikiu kaip paskutinį iš geriausių, yra ta, kad tai buvo paskutinis automobilis, kurį, mano nuomone, „Ferrari“ gamino patys, o ne konkuravo su kažkuo kitu. Kiekvienas kitas „Ferrari“ nuo to laiko, kiek aš domėjausi, buvo pagamintas kaip atsakas į kitą automobilį. Net „Daytona“ – „LaFerrari“ važiuoklės ir variklio be elektros variklių idėja, manau, kilo po to, kai „Ferrari“ užklupo „McLaren Sabre“, P1 be elektros variklių. jos elektros varikliai. Ne todėl, kad Lamborghini yra visiškai nekaltas prekės ženklas. Tiesą sakant, vienintelis prekės ženklas, kuris tikrai liko ištikimas sau, yra „Porsche“. Galbūt man jie nelabai patinka, bet tai protingi žmonės. Štai kodėl jie yra vertingiausia VW grupės įmonė, o ne „Lamborghini“ ar „Bentley“. Net „Bugatti“ ir „Rimac“ nusileidžia.
Šiuo metu noriu grįžti prie tos ryškiai mėlynos pabaisos, SF90 XX voro, automobilio, kuris, sakyčiau, yra pats blogiausias Ferrari XXI amžiuje. Sakiau, kad „Pininfarina“ nebūtų leidusi to įvykti, bet įtariu, kad Di Montezomolo taip pat nedarytų, jis turėjo klasę ir skonį, todėl kiekvienas automobilis, kurį jis pasirašė, atrodė nuostabiai – F12, 360, Enzo. kai kurie, tačiau praėjus vos metams po Johno Elkanno kadencijos, mums buvo suteikta 12 Cilindri ir Sf90 XX – du automobiliai, kurie, mano nuomone, parodo, kaip toli Ferrari nuklydo nuo klasikinės geros išvaizdos. Ir man nerūpi, ką kas nors sako apie tą Daytona SP3, nes tai taip pat negražu. Ir šiaip, kaip sakiau, tik „McLaren Sabre“ kopija.
Jei 12Cilindri būtų paskelbtas Valor varžovu ar net įkvėptas Countach, tai būtų buvę puiku. „Ferrari“ pirmasis naujas šiuolaikinės eros hitas. Bet ne, jie juo pakeitė 812. Tai neteisinga. Taip sakant, jei naujasis Countach pakeis Aventador, mes vis tiek skųsimės, bet kadangi taip nebuvo, automobilis mums patiko. Paprasčiausiai, pagarbos stiliui nėra vietos automobiliui, suprojektuotam pažvelgti į įmonės ateitį. Ar galėtumėte įsivaizduoti, kad DBS pakaitalas Vanquish atrodo kaip Viktoras? ne. Valorybė? Prasminga, entuziasto automobilis, ne mažiau. Štai ir viskas, entuziastingas automobilis. Jei nesate užkietėjęs automobilių entuziastas, jums bus atleista, kad nesupratote pagarbos stiliaus. Tiesa ta, kad ir kaip mums, žmonėms, tai patiktų, jis nelabai patinka masėms. Atrodo, kad „Ferrari“ to nesupranta. Dėl kitų dalykų. Kaip ir Purosangue. FUV, bla, bla bla. Visiška nesąmonė. Kasmet apribota gamyba? Taip, tai irgi.
Šiuo metu yra žmonių, kurie perka „Ferrari“ vardan „Ferrari“. Jie negalvoja apie varžovus ar kitas galimybes, bet po 20 metų įtariu, kad taip nebus, o ne tuo atveju, jei „Ferrari“ nuolat nesilaikys ženklo, žmonės gali tiesiog eiti ir nusipirkti „Aston“. Jei Enzo Ferrari būtų šalia, jis būtų nusižudęs.
Paskelbta m Straipsniai