Nuo pirmojo paleidimo prieš kelis dešimtmečius 2024 metų Peugeot 3008 dar kartą pakilo į gretas. Šis visavertis visureigio kupė dabar gali pasigirti nauju dizainu, kuris skiriasi nuo senesnės, aukštos ir mažiau patrauklios išvaizdos.
Variklis ir transmisija
Peugeot 3008 hibridas užima pagrindinę vietą. Jame yra 1,2 litro trijų cilindrų benzininis variklis, išvystantis 136 arklio galias, papildytas elektros varikliu, generuojančiu 22 arklio galias. Kartu jie išvysto 158 arklio galias. Palyginimui, elektrinė versija pasižymi 210 arklio galių, o 0–60 mylių per valandą greitį pasiekia per mažiau nei dvi sekundes – žymiai greičiau nei hibridinė, kuri užtrunka 10,2 sekundės. Elektrinė jėgos pavara puikiai tinka važiuojant trumpais atstumais, optimizuodama degalų sąnaudas.
Interjero patogumas ir savybės
Viduje Peugeot 3008rasite nedidelį šešiakampį vairą, kuris patogiai įsitaisys ant kelių. E-3008 siūlo ergonomišką vairavimo padėtį. Prie vairo esanti plona jutiklinė dalis suteikia nuorodas į didelį ekraną, leidžiančią lengvai pasiekti svarbiausius meniu. Klimato kontrolės funkcijos patogiai konfigūruojamos ekrane. Be to, už vairo esantis pavarų svirties jungiklis sukuria papildomos erdvės centrinėje konsolėje, talpina puodelių laikiklius ir daiktus.
Galinėse sėdynėse yra daug vietos net suaugusiems. Tačiau tiems, kurių kojos ilgesnės, pėdų erdvė gali būti šiek tiek ribota.
Informacinė pramoga ir ekranai
Salone yra dominuojantis 21,0 colio skaitmeninis ekranas, esantis ant prietaisų skydelio. Suporuotas su kitu plonu ekranu nuorodoms, šis jutiklinis ekranas pateikia informacinę ir pramoginę informaciją dešinėje, o esminę informaciją (pvz., greičio diapazoną) kairėje. Ekranų derinys užtikrina sklandų vartotojo patirtį.
Saugojimo talpa
Peugeot 3008 gali pasigirti erdvia 520 litrų talpos saugykla. Nors jis yra gilus, jis nėra išskirtinai aukštas, todėl jame lengva sutalpinti didelius daiktus. Tačiau atkreipkite dėmesį į nuožulnų bagažinės dangtį, kuris gali paveikti aukštesnius objektus.
Kainodara
2024 Peugeot 3008 kaina yra nuo 38 000 USD iki 40 100 USD, todėl siūlomos konkurencingos funkcijos ir našumas.
Saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos
Nors atnaujintos saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos dar nebuvo išbandytos, ankstesniuose modeliuose buvo standartinės pagrindinės funkcijos, tokios kaip eismo juostos išlaikymas, avarinis stabdymas, po susidūrimo sistemos, prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema ir 360 laipsnių parkavimo kamera.