Jei ieškote atnaujinimo, kuris tikrai pakeis jūsų BMW, esate tinkamoje vietoje.
Šiandien aš apžvelgsiu VRSF N55 begalvis lietvamzdis.
Sumontavęs ir išbandęs šį lietvamzdį savo BMW M135i, nekantrauju pasidalinti savo patirtimi!
Nesvarbu, ar norite pagerinti savo automobilio našumą, ar tiesiog norite tos agresyvios išmetimo sistemos, šis lietvamzdis gali būti geriausias kainos ir kokybės santykio modelis, kurį galite pridėti prie savo BMW.
Pradėkime!
Apžvalga: VRSF N55 bekatės lietvamzdis
Pradėkime nuo „VRSF N55 Catless Downpipe“ apžvalgos:
Tiems, kurie galbūt nėra susipažinę, lietvamzdis yra jūsų automobilio išmetimo sistemos dalis. Jis sujungia turbokompresorių su išmetimo vamzdžiu, o jo konstrukcija ir konstrukcija turi didelę įtaką jūsų automobilio veikimui ir garsui.
Šis lietvamzdis skirtas N55 varikliams, randamiems įvairiuose BMW modeliuose.
VRSF siūlo šį lietvamzdį dviem variantais: be kačių ir kačių.
Versija be katės, kurią aš asmeniškai išbandžiau, yra skirta maksimaliai padidinti našumą. Jis yra visiškai atviras iš vidaus:
Be katalizinio konverterio išmetamosios dujos teka laisvai, sumažindamos priešslėgį ir leisdamos jūsų turbinai greičiau suktis.
Rezultatas – pastebimas arklio galių ir reagavimo šuolis.
Kačių versija siūlo labiau subalansuotą požiūrį. Jame yra 200 elementų didelio srauto katalizinis konverteris, kuris leidžia žymiai pagerinti našumą ir sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, palyginti su belaidžiu variantu:
Didelio srauto katalizinis konverteris užtikrina, kad išmetamosios dujos būtų švaresnės, tačiau jis sukurtas taip, kad būtų sumažintas OEM katalizinio konverterio apribojimas.
Tai reiškia, kad jūs vis tiek gausite pastebimą arklio galių ir reagavimo padidėjimą, nors ir šiek tiek mažiau nei begalvio modelio versija, tačiau be galimų teisinių ir aplinkosaugos problemų.
Nors kačių versija vis tiek pagerins išmetimo natą, ji nebus tokia agresyvi kaip versija be kačių.
VRSF N55 lietvamzdis yra pagamintas iš SS304 klasės nerūdijančio plieno, kuris yra plieno tipas, žinomas dėl savo patvarumo, atsparumo korozijai ir gebėjimo atlaikyti aukštą temperatūrą.
Lietaus vamzdis pagamintas su įtvaru sulenktais vamzdeliais, kurie sukuria lygius posūkius ir vienodą skersmenį visame vamzdyje.
Sklandus srautas yra lygus mažiau turbulencijai, o tai reiškia geresnį veikimą.
Be to, tikslūs CNC apdirbti flanšai užtikrina puikų prigludimą ir pašalina nerimą dėl išmetamųjų dujų nuotėkio.
VRSF lietvamzdžio montavimas BMW M135i
VRSF lietvamzdžio montavimas yra stebėtinai nesudėtingas, ypač jei esate įpratę atlikti keletą paprastų „pasidaryk pats“ darbų savo automobilyje.
Mano patirtis rodo, kad tai užtruks apie valandą, nors tai gali skirtis priklausomai nuo jūsų patirties lygio ir darbo aplinkos.
Pirmiausia nuimkite apatines korpuso plokštes, kad pasiektumėte OEM lietvamzdį.
Atidengus pastebėsite, kad lietvamzdis yra laikomas metaliniais spaustukais iš abiejų pusių, pritvirtintų veržlėmis.
Laikui bėgant jie gali tapti gana užsispyrę dėl karščio poveikio. Jei jie atsparūs, keli įtikinami plaktuko paspaudimai gali juos atlaisvinti.
Čia yra OEM lietvamzdžio su katalizatoriumi ir VRSF lietvamzdžio be katės palyginimas:
Tada atkreipkite dėmesį į O2 jutiklius. Šiuos komponentus reikia perkelti į naują VRSF lietvamzdį.
Naudodami 7/8 colių (22 mm) veržliaraktį galite atjungti jutiklius. Elkitės su jais atsargiai, nes jie gali būti jautrūs.
Štai kaip VRSF lietvamzdis turėtų atrodyti prieš montavimą su O2 jutikliais ir metaliniais spaustukais:
Kai OĮG lietvamzdis atjungtas, VRSF lietvamzdžio montavimas yra priešingas pašalinimo procesui.
Įsitikinkite, kad metaliniai spaustukai tvirtai apjuosia V formos juostos flanšus, kad jungtis būtų nesandari.
Štai kaip po jūsų automobiliu atrodys sumontuotas VRSF lietvamzdis be katės:
8 VRSF bekatės lietvamzdžio pranašumai
Vis dar svarstote, kodėl turėtumėte atnaujinti į VRSF lietvamzdį?
Čia pateikiama jo teikiamų pranašumų apžvalga:
- Padidinta arklio galia ir sukimo momentas. Pašalinus tradicinio katalizinio konverterio apribojimą, VRSF be katės lietvamzdis leidžia išmetamosioms dujoms tekėti laisviau ir sumažina priešslėgį. Tai lemia geresnę turbo ritę ir padidina arklio galias ir sukimo momentą. Automobilis tikrai jaučiasi stipresnis po lietvamzdžio įrengimo be katės. OEM lietvamzdis su katalizatoriumi yra neįtikėtinai ribojantis ir aš tikrai tikiu, kai VRSF sako, kad lietvamzdis su melodijomis prideda papildomų 20–25 arklio galių.
- Garsesnis išmetimo garsas. Kitas pastebimas pokytis įdiegus VRSF bekatės lietvamzdį yra garsas. Dėl begalvio lietvamzdžio išmetimo vamzdis garsėja šiek tiek garsiau, tačiau jis nėra didžiulis, jei paliekate įmontuotą išmetimo vamzdį. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad išmetimo garsas tampa šiek tiek šiurkštesnis, o smūgiai ir trenksmai yra šiek tiek stipresni.
- Greitesnė turbo ritė. Sumažintas priešslėgis taip pat prisideda prie greitesnio turbo ritės.
- Pasirinkimas tarp kačių ir kačių lietvamzdžių. VRSF siūlo savo N55 lietvamzdžio versijas be kačių ir su katėmis. Jei jums nereikia lietvamzdžio su katėmis pagal išmetamųjų teršalų reguliavimą, rekomenduočiau pasirinkti bekatės lietvamzdį, kad būtų užtikrintas optimalus garsas ir efektyvumas.
- „Jokių rūpesčių“ pasitenkinimo garantija. Įsigiję VRSF lietvamzdį galite būti ramūs ir suteikiame „No Hassle“ pasitenkinimo garantiją. Ši garantija apima tobulo prigludimo pažadą. Jei susiduriate su problemomis arba nesate visiškai patenkinti montavimu ar veikimu, VRSF yra pasiryžusi išspręsti jūsų problemas.
- Keraminio dengimo paslauga. Jei norite dar labiau pagerinti savo VRSF lietvamzdžio našumą, VRSF siūlo pasirenkamą keraminės dangos paslaugą. Ši danga, pagaminta iš Cerakote High Temperature Ceramic, sukurta taip, kad atlaikytų iki 1800°F temperatūrą. Tai suteikia papildomą apsaugos nuo karščio ir korozijos sluoksnį. Be to, jis padeda sumažinti šilumos perdavimą į variklio skyrių ir gali sumažinti įsiurbiamo oro temperatūrą:
- Patvarumas ir ilgaamžiškumas. Pagaminta iš aukštos kokybės SS304 klasės nerūdijančio plieno, VRSF bekatės lietvamzdis sukurtas taip, kad tarnautų. Jis yra atsparus korozijai ir gali atlaikyti aukštą temperatūrą.
- Garantija visam naudojimo laikui. VRSF taip tiki savo lietvamzdžiais, kad jiems suteikiama garantija visam gyvenimui!
Patarimas: Jei jums patinka ši apžvalga, patikrinkite ir mano VRSF tarpinio aušintuvo apžvalga arba VRSF įkrovimo vamzdžio apžvalga!
DUK apie lietvamzdžius
Turite daugiau klausimų apie lietvamzdžius? Peržiūrėkite šiuos DUK!
Ką veikia VRSF lietvamzdis?
VRSF lietvamzdis pakeičia ribojantį gamyklinį lietvamzdį jūsų BMW, todėl išmetamosios dujos gali tekėti laisviau. Tai padeda sumažinti priešslėgį, o tai gali lemti greitesnį turbinos ritės sukimąsi, didesnę galią ir agresyvesnį išmetimo garsą.
Ar visi N55 lietvamzdžiai yra vienodi?
Taip, visi F serijos BMW modeliai (1, 2, 3 ir 4 serijos) su N55 varikliu turi tą patį lietvamzdį. Tačiau modeliai, pagaminti iki 07/13, turi 3,5 colio V formos flanšo įvadą turbokompresoriaus pusėje. Tuo tarpu modeliai, pagaminti po 2013-07-07, turi 4,0 colių V formos flanšo įvadą turbokompresoriaus pusėje.
Kiek arklio galių prideda lietvamzdis?
VRSF lietvamzdis paprastai gali pridėti apie 20–25 arklio galių, kai jis derinamas su tinkama melodija.
Ar lietvamzdis kenkia turbinai?
Ne, lietvamzdis nepažeidžia turbo. Tiesą sakant, priešslėgio sumažinimas padeda turbinai veikti efektyviau. Tiesiog įsitikinkite, kad lietvamzdis yra tinkamai sumontuotas.
Ar galiu leisti lietvamzdžius be kačių be melodijos?
Techniškai galite paleisti lietvamzdžius be kačių be melodijos. Tačiau po kurio laiko prietaisų skydelyje pasirodys patikrinimo variklio lemputė. Tai galite pašalinti apsilankę imtuvu arba patys naudodami BM3 arba MHD Tuning.
Kokie yra lietvamzdžio be katės trūkumai?
Pagrindinis lietvamzdžio be katės trūkumas yra tas, kad jis padidina išmetamųjų teršalų kiekį, todėl jūsų automobilis gali nepavykti atlikti išmetamųjų teršalų bandymų regionuose, kuriuose taikomi griežti reikalavimai. Jis taip pat sukuria stipresnį išmetamųjų dujų kvapą, nes pašalinamas katalizinis konverteris.
Ar lietvamzdis be katės daro turbo garsesnį?
Taip, lietvamzdis be katės daro turbo garsus ryškesnius. Išleisdami dujas pastebėsite stipresnius turbinos riedėjimo garsus ir ryškesnį išpūtimo triukšmą.
Ar lietvamzdis be katės garsina išmetimą?
Be abejo, lietvamzdis be katės paprastai daro išmetimo garsą garsesnį ir agresyvesnį. Tikėtina, kad pastebėsite padidėjusį garsą ir gilesnį toną, taip pat ryškesnius smūgius ir trenksmus, jei jūsų automobilis yra tam pritaikytas.
Išvada
Gerai, baigkime tai!
VRSF vadina BMW atnaujinimą naudojant VRSF N55 Catless Downpipe geriausiu prieinamu būdu, ir aš sutinku. Ypač jei suporuosite jį su melodija!
Privalumai yra aiškūs: daugiau galios, greitesnis turbo atsakas, stipresnis išmetamųjų dujų garsas ir aukščiausios kokybės kokybė, kuri sukurta taip, kad tarnautų.
Be to, VRSF garantuoja, kad būsite patenkinti atnaujinimu.
Jei turite daugiau klausimų, praneškite man toliau pateiktuose komentaruose!