Tai yra „Lamborghini Pregunta“ (kuris ispanų kalba reiškia „klausti“ arba „klausimas“) – vardą, kurį gali atpažinti tik labiausiai atsidavę „Lambo“ tikintys. Jis pradėjo gyvenimą chrilserio laikų metu, o vėliau 1998 m. Pastatė prancūzų trenerio statybininkas Carrosserie Heuliez-Torino; Tai niekada nebuvo skirta masinei gamybai.
Vietoj to, tai buvo dizaino pratimas, vienkartinis, kuris nešiojo naikintuvo purkštuko dvasią ant jau laikomo „Diablo“ važiuoklės. Dabar, daugiau nei po dviejų dešimtmečių, tas „Lone“ prototipas vyksta į aukcioną su „Broad Arrow“ spalio 10 d. Knokke-Heist, Belgijoje, kurio apskaičiavimas yra nuo 2,5 iki 3,5 mln. Eurų (nuo 2,7 iki 3,7 mln. USD).
Svarbiausias šios koncepcijos akcentas, be jokios abejonės, yra jos radikali dizaino kalba. Projektą prižiūrėjo „Heuliez“ dizaino direktorius Marcas Deschampsas, buvęs iš Bertone, kurio karjeroje buvo tokios piktogramos kaip „Renault 5 Turbo“ ir „Lamborghini Jalpa“.
„Pregunta“ koncepcija semiasi įkvėpimo iš „Dassault Rafale“ naikintuvo reaktyvinio lėktuvo; Jame yra matiniai tamsiai pilkos spalvos dažai, baldakimo stiliaus kabina, „Lamborghini“ žirklės durys, skaitmeniniai šoniniai veidrodžiai ir nuimami polikarbonato stogo plokštės.
Nepaisant to, kad jis buvo paremtas „Diablo“, kuris buvo kelių dizaino tyrimų pagrindas per savo dešimtmetį trunkantį bėgimą, bendra „Pregunta“ forma buvo nukrypimas nuo kampinio pleišto formos, kurią apibrėžė Marcello Gandini, palikimą, kurį galima atsekti iki grafinės.


Tai pasakius, pregunta iš tikrųjų Anothe„R Fighter-Jet“ įkvėptas „Lambo“, „Murcielago“ įsikūręs „Reventonas“, tačiau tas automobilis būtų Padarykite jį serijinės gamybos tiek kupė, tiek rodsterių formose, nors ir kaip ribotą modelį. Ateinant į interjerą, aviacijos tema tęsėsi su „Azure Blue Alcantara“ apmušalais, pluošto optiniu apšvietimu, Alpių stereo ir „Magneti Marelli“ skaitmeninių prietaisų klasteriu.
„Pregunta“ debiutavo 1998 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir vėl pasirodė Ženevoje 1999 m. Skirtingai nuo kitų „Diablo“ pagrįstų „Lamborghini“ koncepcijų, tokių kaip „Zagato Raptor“ ar „Canto“ prototipai, daugiau pavyzdžių nebuvo paremta; Šis automobilis išlieka vienintelis egzistuojantis pregunta.
Vėliau taip pat buvo eksponuojama 2007 m. „Rétromobile“ ir liko su Prancūzijos autobusų statytoju prieš pereidamas prie privataus kolekcionieriaus. „Lamborghini“ paveldo skyrius atliko techninę priežiūrą ir paskelbė „Polo Storico“ sertifikatą 2021 m., Prieš parodydamas jį bendrovės muziejuje.
„Pregunta“ yra posūkio taškas Lamborghini istorijoje, kuris yra tiltas tarp dviejų šlovingų siautėjančio jaučio erų. Dabar „Broad Arrow“ kolekcionieriams suteikia retą galimybę įsigyti dalį tos „Lamborghini“ istorijos iš „Pre-Audi“ eros.
Vaizdai: plačios strėlės aukcionai