- „Sierra EV Denali“ išsiskiria su GM įvertintu 460 mylių
- „Midgate“ sąranka suteikia lankstumo, kai yra 11 pėdų ilgio daiktai
- Universalumas dėl oro pakabos, galinių ratų vairavimas, ypač kruizas
„Aš buvau tame maršrute, ir tai nėra vienas iš viso dydžio pikapo-vienas, vienas sveriantis beveik 9000 svarų“.
Tai, ką aš pastebėjau, iš dalies netikėdamas, savo vairuotojui, nes mums buvo parodyta į 2025 m. GMC Sierra EV ir išsiųstas vytis per siaurą Bay Area Redwood greitkelius ir Skyline bulvaro ruožus.
Atmintis gerai pasitarnavo keliams; Maršrute buvo keletas banguojančių asfalto juostelių ant keterų, kurie man labai patiko mažame „Volkswagen GTI“ prieš kelerius metus. Bet aš visiškai neįvertinau „Siera EV“.
Maždaug 233 colių ilgio ir 84 colių pločio, neskaičiuojant veidrodžių, didelis elektrinis sunkvežimis nebuvo toks nervingas, kad būtų galima įveikti siauras juostas. Aš galėjau jį tiksliai išdėstyti dėl galinių ratų vairavimo, kuris pasuka galinius ratus mažu kampu priešais priekį mažo greičio plaukų segtukuose. Momentinis sukimo momento pristatymas iš „Sierra EV“ dvigubos motorinės sistemos reiškė, kad nepraradome pagreičio aukštyn kalvomis, o oro pakaba leido mums atrodyti tolygiai. Stiprus regeneracinis stabdymas (normalus ir aukštas) išlaikė mūsų greitį, nes jis turėtų būti ant stačių kalnų.
2025 m. GMC Sierra EV Denali
Aš perėjau į dieną gerai žinodama, kad šis sunkvežimio aukštas 460 mylių atstovas ir kaip greitai jis įsibėgėja – ir man nereikėjo papildomų įrodymų, kad jis gali tyliai susprogdinti iki 60 mylių per valandą per 4,5 sekundės (ar, atrodo, atrodo). Bet GMC mus apėmė tokiu keliu, kokio niekada nebūčiau pasirinkęs, įskaitant daugybę tų kreivių, kai kuriuos vilkimą, kai kuriuos žaidimus su „Dirt“ su galinių ratų vairavimas demonstruojant stulbinantį manevringumą ir fotoaparato vaizdus bei pratimą su „Crabwalk“ režimaskuris nukreipia galinius ratus ta pačia kryptimi kaip ir priekiai. Ir tai mus atlaisvino iššūkį skubėti į „Sierra EV“ pritaikyti daugybę lauko fun pavarų.
Dienos pabaigoje jaučiausi mokoma. GMC nepadarė keisto dizaino pareiškimo (tai yra „CyberTruck“), skirtas lauko gyvenimo būdo miniai (tai yra R1T) arba tiesiog pagamino elektrinę savo populiariausio sunkvežimio versiją (tai yra „F-150 Lightning“).
„GMC Sierra EV“ yra šalia GMC Hummer EV GMC serijoje, o prekės ženklas iš esmės atskiria abu sakydamas, kad jei „Hummer EV“ pikapas yra sunkvežimis „it“, Sierra EV yra sunkvežimis „Daryk tai“. Kaip produktas, tai yra įspūdingesnis rinkos pasiekimas, o jei jūs ieškote daugiausiai krovinių universalumo dideliems daiktams, o daugiausiai asortimento, skirto vilkimui, gabenimui ir atliekant sunkvežimius, tai yra.

2025 m. GMC Sierra EV Denali

2025 m. GMC Sierra EV Denali

2025 m. GMC Sierra EV Denali
2025 m. „GMC Sierra EV“: didelis sunkvežimio „padaryti“ asortimentas
2025 m. „GMC Sierra EV“ turi aukščiausius rinkos asortimentus ne todėl, kad tai yra efektyvumo išskirtinumas, bet todėl, kad jis labai padidėja ant savo akumuliatorių pakuočių. Abi akumuliatoriaus pakuotės yra dvigubo sluoksnio, su galimybe susiuvami du sluoksnius iš eilės, kad būtų galima leisti 800 voltų DC greitas įkrovimas. „Max Range“ 205 kWh, jis pasiekia 460 mylių diapazono reitingus, o išplėstinio diapazono 170 kWh – 390 mylių. Maksimalaus diapazono skaičius yra „GM įvertintas“, nes tas ypač dydžio pakuotė „Sierra EV“ nukreipia į vidutinio svorio kategoriją, kuri netaikoma EPA reitingams.
Remiantis „Sierra EV“ kelionės kompiuteriu – daugiau nei 90 mylių plačiai įvairios gatvės ir greitkelių važiavimo, mes pamatėme 1,9 mylios už kWh – tokio tipo vairavimą vis dar galime pamatyti 390 mylių atstumą ar daugiau.
Didžiulė baterija atveria galimybes. „Sierra EV“ gali vilkti iki 10 500 svarų su išplėstiniu diapazono pakuote arba 10 000 svarų su „Max Range Pack“, ir nors jis gali sumažinti diapazoną, tai ne tiek problema.

2025 m. GMC Sierra EV Denali

2024 m. „GMC Fishet of Serve“ 1 leidimas

2024 m. „GMC Fishet of Serve“ 1 leidimas
„Sierra EV“ gali patogiai vilkti, rasti vietos įrankiams
Trumpoje kilpoje su 5500 svarų priekaba „Sierra EV“ atrodė daugiausia neapsaugota krovinio, vis dar galintis pagreitinti greičiau nei visiškai pakrautas mikroautobusas. Remiantis kelionės kompiuteriu, ant kilpos su dviem visiško pagreičio čiaupais jis vidutiniškai nuėjo tik 1,0 mylių kWh-tai rodo, kad 200 mylių diapazonas yra įmanomas su žirgo priekaba ar didele valtimi.
„Max Range“ versijos, tokios, kaip aš vairavau, tiekia iki 760 AG ir 785 svarų pėdų sukimo momentą per du nuolatinius magneto variklius, kuriuos suprojektavo ir pastatė GM. Išplėstinės diapazono versijos iš esmės turi tą pačią aparatinę įrangą, išskyrus akumuliatoriaus pakuotę, tačiau padarykite 645 AG ir 785 svarų pėdų.

2025 m. GMC Sierra EV Denali
Tie galios numeriai ir maksimalios versijos pagreičio 4,5 sekundės pagreičio laikas pateikiami tik tada, kai „Max Power“ režime. „Sierra EV“ taip pat turi įprastą turą, visureigį, vilkiką ir pritaikytą režimą. GM nesakytų, kokia didžiausia galia yra bet kuriame kituose režimuose.
„Sierra EV“ turi 11,0 kubinių pėdų ilgį-čia buvo vadinama „Etrunk“ su puodelio savininku, kanalizacija, oro izoliacija ir dar daugiau. Tačiau netikėta krovinių ir vertės žvaigždė čia yra „Midgate“. Vos per kelias minutes užpakalinės sėdynės plotą galite paversti krovininės lovos išplėtimu-sukurti 9 pėdų 1-osios ilgio erdvę su užrakintu bagažinės dangteliu arba 10 pėdų 10 erdvę su bagažinės dangteliu ir apversto žemyn esančios bagažinės uždegimo žingsniu, naudojamu ilgų daiktų užkulisiais-kaip baidarė.
Inžinieriai pabrėžė, kad „Midgate“ nėra skirtas kaip sprendimas naudoti tik kartą nuo karto, veikiau tai, ką galite naudoti kasdien. Nors tai, be abejo, nėra atsparus oro sąlygoms, tai yra puikus sprendimas, norint nuvežti kelis mylių atstumą į paleidimo tašką – nesinaudojant specializuotiems vežėjams, ir jūs galite palikti vieną iš užpakalinių vietų, naudodamiesi ja.

2025 m. GMC Sierra EV Denali

2025 m. GMC Sierra EV Denali

2025 m. GMC Sierra EV Denali
„Sierra EV Denali“ yra brangus, tačiau labai gerai įrengtas
„GMC Sierra“ yra labai glaudžiai susijusi su „Chevrolet Silverado EV RST“, tačiau yra keletas pagrindinių skirtumų, kaip ji telpa į EV ir sunkvežimių rinką. 2024 m. „Sierra EV“ buvo siūloma tik viršutinėje „Denali“ apdaila, iš esmės tai, kas iš esmės yra „darbai“-didžiausia akumuliatoriaus pakuotė, oro pakaba, galinių ratų vairavimas ir funkcijų rinkinys, kuris yra vienas iš prabangiausių orientuotų tarp pilno dydžio pikapų.
2025 m. Buvo tik keletas nedidelių kainų pakeitimų, pridedant išplėstinio diapazono versiją ir dar 20 mylių už „Max Range“ versiją dėl tam tikrų pačių variklių vienetų efektyvumo. Mano diena buvo praleista su geriausia „Sierra EV Denali“ versija, maksimalios formos forma, kainuojanti mažiausiai 100 495 USD, įskaitant 2 095 USD tikslo mokestį, bet ne jokius papildomus aksesuarus vilkimui ir saugojimui.
„Sierra EV Denali“ įeina oro pakaba, galinių ratų vairavimas, panoraminis stoglangis, šildomos ir aušintos priekinės sėdynės, odinė apmušalas, šildomas vairas, šildomos užbortinės sėdynės, „Head-Up“ ekranas, „Wi-Fi Hotspot“ suderinamumas ir septynių kalbų garso garsas. Taip pat yra bevielis įkrovimas, sumaniai integruotas į stumdomosios centro konsolės dėklą, taip pat daugybė USB-C prievadų ir 120 voltų kintamosios srovės kabinos išleidimo angos. Be to, yra 7,2 kW kintamosios srovės kintamosios srovės elektros stoties, kuri gali pašalinti poreikį išvežti tą mažą generatorių į stovyklavietę ar darbo vietą.
Aš negavau progos įkrauti „Sierra EV“ kaip šio trumpo bandymo važiavimo dalį. Didžiausios greito įkrovimo normos yra nurodytos kaip 350 kW „Max Range Pack“ ir 300 kW, esant išplėstinio diapazono pakuotei. GM sako, kad 350 kW CCS jungtyje jis atsigauna iki 100 mylių diapazono vos per 10 minučių, ir sakoma, kad anksčiau bet kurios iš šių pakuočių bus nuo 10 iki 80% maždaug per 40 minučių. GMC integruoja akumuliatoriaus išankstinio kondicionavimo funkciją, kad padėtų pasiekti smailės normas; Jis veikia su „Native Navigation Trip Planner“ arba paspaudus virtualų mygtuką.

2025 m. GMC Sierra EV su „GM Energy Suite“
Parengta namo atsargai, o ne „Apple CarPlay“
„EV Living“ suteikiant ir imdamasis „Sierra EV“ taip pat apima galimybę išvesti 10,2 kW kintamąjį kintamąjį, potencialiai pašalinant poreikį kelti aplink generatorių. Ir pradėdami nuo 1 699 USD „PowerShift“ įkroviklio, savininkai gali aprengti savo namus naudodamiesi GM energijos komponentais, kurie galėtų naudoti „Sierra EV“, kad padėtų kurti namus—Atsklanda „PowerBank“ namų energijos kaupimas.
Nors „GMC Sierra EV Denali“ daug dalijasi su „Chevrolet Silverado EV“, vienas ryškiausių salono skirtumų yra tas, kad „Sierra EV“ gauna 16,8 colių portretinę sistemą, o ne į „Chevy“ kraštovaizdžio orientaciją. Kaip ir „Silverado EV“ ir kituose naujuose GM EVS, jis pagamintas iš „Google Integht-In“, įskaitant galimybę paleisti „Google-Ecosystem“ programas, tačiau ten yra Nėra „Apple CarPlay“ ar „Android“ automatinio suderinamumo arba integracija.

2025 m. GMC Sierra EV Denali
„GM“ super kruizas taip pat (trejus metus) taip pat įtrauktas į „Sierra EV“, leidžiantį vairuoti rankomis ir pusiau automatinius juostos pakeitimus daugiau nei 750 000 mylių žemėlapiuose ir greitkeliuose-su vairuotojo dėmesiu. „Super Cruise“ taip pat dabar veikia vilkdamas. Turėdamas 5500 svarų apkrovą, trumpai įsitraukiau į funkciją ir radau pastovią juostos padėties nustatymą ir kietą greičio valdymą, naudodamas regeneracinį stabdymą. Bet tai vis dar nėra tobula sistema ar viena, kuria reikia pasikliauti visą laiką; Kai bandžiau naudoti sistemą, norėdamas kruizuoti JAV 101 aplink Palo Alto, ji vis neįgaliojo, nes negalėjo pamatyti silpnų ir pagrįstų juostų žymėjimų, kurių mes neturėjome jokių problemų pamatyti.
GMC sugebėjo taip gerai apgyvendinti aukštus žmones priekyje ir gale, todėl buvo suteikta daugybė aukštų ir puikus vaizdas į išorę. Sėdynės yra pliušinės, tačiau palaikančios priekinę ir užpakalinę dalį.
Kabina yra labai svarbi, kuriai padeda trys dalykai: aktyvaus triukšmo atšaukimo funkcija „Bose“ garso sistemai, papildomas triukšmo padas po apačioje, palyginti su kitais GMC modeliais, ir akustinis šoninis stiklas. Tai padidina prabangios transporto priemonės atmosferą.
Ši atmosfera yra šioje „Denali“ versijoje, kurioje yra puikios susiuvimo detalės priekinėse perforuotose sėdynėse, raštuotos garsiakalbės grotelės, lazeriu supjaustyta medienos apdaila ir visame pasaulyje pritvirtinta ir apdaila. Pažiūrėsime, ar šie standartai laikosi ateinančių pigesnių versijų.

2025 m. GMC Sierra EV Denali
Daugiau „GMC“ elektrinių sunkvežimių pakeliui, bet kada?
GMC teigė, kad 2025 m. Įperkami labiau prieinami „Sierra EV AT4“ ir „Elent“ modeliai, nors tai nepatvirtino, ar tai bus 2025 ar 2026 modelio metai. GM taip pat nepateikė atnaujinimo, kai planuoja padidinti šių sunkvežimių gamybą prie savo Oriono ežero, Mičigano, augalų, kur beveik prieš metus nutraukė „Bolt EV“ statybą. Iki tol išvestis bus ribota.
Tačiau taip pat lengva įsivaizduoti dar labiau komplektuojamą „Sierra EV“ versiją su magnetiniu važiavimu-norint numalšinti laikomąjį, pramogų parko-važiavimo jausmą, kurį patekote į Sierra EV, kai sparčiai spartinant ant netobulos grindinio. Galbūt tai yra pokyčiai, kurie padidins šią platformą būsimam „Cadillac Escalade IQ“.
GM įveikė daugybę išankstinių įsitikinimų, įskaitant mano paties, ir parodė, ką jis gali padaryti puikiu elektriniu sunkvežimiu. Dabar ji turi padaryti daugiau iš jų.