986 AG Brabus Rocket GTS Pritaikytas hečbeko dizainas, pasižymintis tvirtu stiliumi ir papildoma galia. Jis pagrįstas Mercedes-Benz AMG GT63 SE našumaso anglies pluoštas buvo pridėtas įvairiose automobilių vietose.
Gaubtas yra pailgas ir teka atgal, atrodo kaip kupė, o jo galas yra pakeltas, todėl atrodo kaip šaudymo stabdis. Stogo linija tęsiasi atgal ir smarkiai nukrenta prie galinių žibintų. Ant kėbulo matomas atviras anglies pluoštas, galinė dalis suprojektuota taip, kad atrodytų aerodinamiškai, priekinis buferis su daugybe kvadratinių ventiliacijos angų ir atplaiša, skirta sumažinti transporto priemonės pakėlimą dideliu greičiu.
Jėgos pavarą sudaro a hibridas sistema, kuri suporuoja dvigubą 4,5 litro V8 variklį su turbokompresoriumi ir elektros variklį, kuris energiją gauna iš 4,8 kWh talpos ličio jonų akumuliatorių. Jis taip pat sujungtas su dviejų greičių automatine pavarų dėže, padedančia važiuoti tik elektra.
Iš viso išeina 986 arklio galios ir 1342 svarai sukimo momento, bet Brabusas Apribotas iki 1195 svarų sukimo momento, kad būtų išsaugota devynių greičių automatinė pavarų dėžė. Nuo 0 iki 60 mylių per valandą „Brabus Rocket GTS“ sunaudoja 2,6 sekundės 124 mylių per valandą greičiu, 9,5 sekundės. Didžiausias greitis yra 197 mylių per valandą.
Kabina prikrauta anglies pluošto ant vairo, durelių ir centrinės konsolės; jis taip pat suvyniotas odiniai apmušalai tokiose vietose kaip sėdynės ir centrinis porankis. Kaina gali būti didesnė nei GT63o siurblys turi difuzorių ir keturis išmetimo vamzdžius. GTS yra coliu platesnis nei kupė, o priekinių sparnų įpjovos padeda atvėsinti stabdžius ir yra už penkių stipinų monoblokiniai karšti ratai.
Taip pat skaitykite: 2025–2026 m. visureigių serija: nauji „Chevrolet“, „Honda“, „Range Rover“, „Nissan“ ir „Genesis“ modeliai