Debiutavęs Paryžiuje ir planuodamas Milano dizaino savaitę, „Bugatti Home“ ir toliau iš naujo apibrėžia prabangą.
Istoriškai žinomas kaip pradininkas hiperautomobilių pramonėje, turintis daugiau nei šimtmetį patirtį automobilių sporto ir gamybos srityje, nuo tada „Bugatti“ tapo prabangos įkūnijimu su gyvenimo būdo kolekcijomis, įkvėptomis legendinių modelių. Atkreipdamas dėmesį į dizainą ir meistriškumą nuo kelio iki namų interjero, prekės ženklas toliau įvairina savo portfelį su nuostabia namų kolekcija, bendradarbiaudamas su „Luxury Living Group“. „Bugatti“ didžiuojasi galėdama pirmą kartą pristatyti „Bugatti Home“ Paryžiaus centre, „Maison&Objet In The City“, sausio 16–20 d.
Išskirtinėje „Luxury Living on Avenue George V“ vitrinoje pristatoma trečioji „Bugatti Home“ kolekcija – daugiau nei 115 metų meniškumo ir naujovių šventė. Svečius pasitinka unikalus „La Voiture Noire“ hiperautomobilis. Paroda panardina lankytojus į „Bugatti“ visatą, išryškindama tokius ikoniškus baldus, kaip TYPE_3 sofa ir TYPE_9 veidrodis, atspindintys markės įsipareigojimą nesenstančiam meistriškumui.

Siekdami atkreipti dėmesį į Bugatti lenktynių palikimą, vitrinoje taip pat yra „Bugatti Baby II“ – ikoninio „Type 35“ mastelio dydžio kopija. Tokie bendradarbiavimai kaip Lalique skulptūra „Šokantis dramblys“ ir sidabrinis „La Voiture Noire“ modelis iš „Asprey Studio“ taip pat papildo patirtį. Peržiūrėkite visus parduodamus Bugatti hiperautomobilius duPont REGISTRE spustelėję toliau esančią nuorodą.
Šaltinis: Bugatti