Automobilių kolekcionierių ir entuziastų pasaulyje klasikiniai kolekcionierių automobiliai, ypač tie, kurių rida yra maža, geriausiai apibūdinami kaip nesenstantys lobiai. Šie „Legends“, tokių kaip „Porsche“, „Ferrari“ ir „Lamborghini“, legendos yra pagrįstos, yra pagrįstos investicijos į sparčiai besikeičiančią nuolat besikeičiančią automobilių rinką. Pavyzdžiui, ankstyvieji ERA modeliai, tokie kaip „Porsche 911 Carrera RS“, „Ferrari 250 GT“ arba „Lamborghini Miura“. istorijoje.
Automobilių kraštovaizdžiui keičiant elektrines transporto priemones (EV), tik sustiprėja šių klasikinių, benzino varomų gražuolių patrauklumas. Neabejotinai stebuklingai apie karbiuratoriaus variklio riaumojimą – sensacija, kurios EV negali atkartoti. Ši nostalgija, suporuota su jų trūkumu, privertė „Collector“ klasikinių automobilių rinką sparčiai didėti. Investavimas į mažos ridos klasiką reiškia ne tik automobilių istorijos turėjimą; Tai yra protingas finansinis sprendimas. Kai daugiau kolekcininkų ir automobilių puristės siekia įtraukti šiuos brangakmenius prie savo kolekcijų, jų vertė ir toliau didėja.
„DuPont“ registre mes didžiuojamės, kad parodome išsamų mažos mylios atstovų, muziejaus klasės klasikos, maloniai sutikdami su mūsų žinių apie prekybos atstovų tinklą. Taigi, jei norite padaryti pareiškimą savo garaže ir savo investicijų portfelyje, žiūrėkite ne toliau nei ši nesenstanti klasika. Peržiūrėkite „Collector Classics“ kainas ir sąrašą, pateiktą šiame specialiajame, spustelėdami žemiau esančias nuorodas.
Kas yra geidžiamiausias klasikinė transporto priemonė?
Kalbant apie klasikinius automobilius, „Ferrari 250 GTO“ dažnai laikoma geidžiamiausia transporto priemone. Kadangi kada nors buvo pagaminta tik 36 vienetai, jo išskirtinumas padidino kainas astronominiais lygiais, todėl tai tapo automobilių kompetencijos ir prestižo simboliu.
Kuo skiriasi klasikinis automobilis ir kolekcionierius?
Klasikinis automobilis paprastai yra senesnė transporto priemonė, mažiausiai 20–30 metų, kuri dėl savo dizaino ar našumo yra istorinis. Kolekcinis automobilis gali būti bet kokia transporto priemonė, kurios iš tikrųjų nori entuziastai, dažnai dėl jo retenybės ar unikalių savybių. Taigi, nors visi klasikiniai automobiliai gali būti kolekciniai automobiliai, kolekciniai automobiliai taip pat gali apimti modernius retus modelius ar specialius leidimus.
Koks klasikinis automobilis sugrįžta?
„Ford Bronco“ yra klasikinis automobilis, kuris tikrai sugrįžta. Turėdamas tvirtą dizaino ir visureigio galimybes, jis buvo mėgstamas metų metus.
Kaip vertinami kolekcionierių automobiliai?
Kolekciniai automobiliai vertinami atsižvelgiant į keletą pagrindinių veiksnių: retenybės, būklės, istorinės reikšmės ir paklausos. Jei automobilis yra retas, puikios formos, turi šaunią istoriją ir daugelis žmonių to nori, jo vertė padidėja.
Koks yra brangiausias kolekcionierių automobilis?
Brangiausias kolekcionierių automobilis yra „Ferrari 250 GTO“. Jis parduodamas už daugiau nei 70 milijonų dolerių.
1968 m. „Ford Mustang Shelby GT500“ – 16,571 mylios
1994 m. „Audi Rs 2 BC“ – 62 000 mylių

1993 Ferrari 512 TR – 17,510 mylių

1969 m. „Chevrolet Camaro“ – 50 000 mylių

1999 m. „Shelby“ serija 1 – 621 mylios

1989 „Porsche 911 Speedster“ – 33 000 mylių

1960 m. „Aston Martin DB4“ – 22 926 mylios

2001 m. BMW Z8 – 17,019 mylios

1990 m. Lamborghini LM002 – 1 271 mylios

1990 m. „Mercedes-Benz 190 E Evolution II“-67,397 mylios
