„Toyota“ atskleidžia naują degalų ląstelių kaminą, neatsisako vandenilio automobilių


Praėjusią savaitę „Toyota“ atidengė savo trečiosios kartos vandenilio degalų ląstelių krūvą, parodydamas nuolatinį įsipareigojimą kuro elementams kartu su akumuliatoriaus elektrinėmis transporto priemonėmis.

Pranešime spaudai automobilių gamintojas pažadėjo pagerinti patvarumą ir efektyvumą, taip pat mažesnes naujojo krūvos gamybos sąnaudas, kurias „Toyota“ planuoja debiutuoti keleivinėse transporto priemonėse ir sunkiųjų komercinių sunkvežimių Šiaurės Amerikoje, Europoje, Kinijoje ir Japonijoje iki 2026 m. .

„Toyota“ tvirtina 20% diapazono pagerėjimas tarp degalų sustojimų. Ir tai teigia patvarumas, panašus į dyzelinius variklius– „Toyota“, kurią „Toyota“ mato, mato kuro elementus, keičiančius komercinius pusiau sunkvežimius.

„Toyota“ trečiosios kartos vandenilio kuro elementų kaminas

Kiti patobulinimai apima kompaktiškesnę aparatinę įrangą, kuri palengvins pakavimą į įvairių rūšių transporto priemones ir “.Reikšmingas išlaidų sumažėjimas Pasak „Toyota“, per ląstelių projektavimo ir gamybos procesų naujoves.

Nepaisant problemų, susijusių su vandenilio degalų infrastruktūra, „Toyota“ išliko su degalais ir elektrifikuotu regėjimu aplink jį. Praėjusiais metais ji erzino idėją pritaikyti didelę bateriją ir degalų ląstelių jėgos pavarą sunkiems pikapams, be pusiau, ir atidarė Kalifornijos „vandenilio būstinę“, sutelktą į vandenilio gaminius.

2024 m. „Toyota Mirai“

2024 m. „Toyota Mirai“

„Toyota“ taip pat padarė keletą išradingų dalykų-pavyzdžiui, (kartu su partneriais), iš savo didžiausio JAV uosto iš tinklo ir padaro jį didelio efektyvumo elektrine, kurios galėtų būti pritaikytos pramonei ir visame pasaulyje. Tai taip pat suklydo transporto priemonės, deginančios vandenilįnors neaišku, kokiu lygiu ji mato tą ateities dalį tūrio gamybos lygiu.

Keleivio automobilio pusėje akivaizdu, kad „Toyota“ deda pastangas į produktą. Net ir esant aplink BZ4X, geriausiai vairuojanti elektrinė „Toyota“ iki šiol yra „Mirai“, nors „Mirai“ gauna savo elektrą iš kuro elemento. Atlikus realybės patikrinimą, iki 2030 m. „Toyota“ vis dar mato daugiau vandenilio transporto priemonių nei EV, kurią maitina ir kietojo kūno baterijos, kurią ji taip pat vystosi.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -