„Volvo“ ką tik priėmė svarbų etapą, kuriame kalbama apie tai, kur eina prekės ženklas ir platesnė pramonė. Rugsėjo mėn. Švedijos automobilių gamintojas pristatė savo milijono papildinių hibridą, pabrėždamas, kaip „Volvo“ naudoja hibridus kaip pereinamąjį žingsnį, kol toliau siekia tapti visiškai elektriniu prekės ženklu.
Dar 2019 m. Prekės ženklas pardavė šiek tiek mažiau nei 46 000 „Phevs“, kuris iki 2024 m. Nuolat išaugo iki daugiau nei 177 000, kurį daugiausia lemia dviejų modelių paklausa: XC60 ir XC90 PHEV variantai tokiose rinkose kaip JAV, Švedija ir Kinija.
Išeinant iš „Pandemic“, kai sulėtėjus EV pardavimui, hibridų paklausa išaugo. XC60 buvo ne tik Europa Praėjusiais metais populiariausių papildinių hibridas taip pat paskatino „Premium PHEV“ segmentą visame pasaulyje trejus metus tiesiai, o ši serija tęsiasi iki 2025 m., Tai sudaro 23 procentus „Volvo“ pasaulinių pardavimų per pirmąjį metų pusmetį.


Šiandien „Volvo“ teigia, kad joje yra didžiausia hibridinė hibridinė dalis visų senų prabangių automobilių pardavėjų. Iš dalies taip yra todėl, kad „Volvo“ ėjo viskas anksti. Pirmasis PHEV pateko į rinką 2012 m., Tai buvo dyzelinu varomas V60 dvaras. Ilgus metus tai buvo vienintelis prekės ženklas, siūlantis papildinio parinktį kiekvienoje modelio linijoje.
Šiandien „Volvo“ vis dar parduoda penkių skirtingų modelių PHEV versijas kartu su šešiomis pilnomis elektrinėmis transporto priemonėmis. Šis mišrus požiūris suteikė jiems galimybę pasitelkti varžybas, ypač rinkose, kuriose įkrovimo infrastruktūra vis dar nenuosekli.
Naujausias „Volvo“ įrašas yra „XC70“ papildinys, pirmasis automobilių gamintojo ilgo nuotolio hibridinis visureigis. Pagal Kinijos CLTC ciklą jis įvertintas daugiau nei 124 mylių gryno elektros diapazono. Tikėkitės, kad šis skaičius greičiausiai bus mažesnis pagal EPA standartus, tačiau jis vis tiek reiškia reikšmingą ankstesnių papildinių hibridų šuolį, kuris dažnai siūlo diapazonus arčiau nuo 25 iki 40 mylių.
Jei gyvenate priemiesčiuose, toks diapazonas yra reikšmingas ir gali reikšti daugumą kasdienių pavedimų, nesikreipiant į deginančias dujas. Patys „Volvo“ duomenys palaiko, kad jos PHEV savininkai jau maždaug pusę laiko laiko vien dėl elektros energijos, ypač miesto teritorijose, ir tai rodo, kad hibridai naudojami kaip numatyta: ty. Trumpos, vietinės kelionės į elektros energiją ir ilgiau sustingsta su dujų variklio saugos tinklu.

„„ Volvo Cars “yra įsipareigoję visiškai elektrinei ateičiai, ir mes pateksime ten tokiu tempu, kuris tinka mūsų klientams. Mūsų papildiniai hibridiniai automobiliai yra esminis tiltas link tos ateities tiems klientams, kurie dar nėra pasirengę visiškai elektriniams.“ – Erikas Severinsonas, „Volvo“ vyriausiasis komercijos pareigūnas.
Tilto metafora čia gali jaustis kaip kalbėjimo taškas, tačiau tai turi praktinę prasmę. JAV įkrovimo tinklai plečiasi naudojant NACS standartą, taip pat „Tesla“ atidaro savo kompresorių tinklą daugiau automobilių gamintojų, o tai padeda, tačiau prieiga ir patikimumas gali būti dėmėtas, ypač kaimo vietovėse.
Taip pat kalbu iš Jungtinės Valstijos „Volvo“ padvigubėja savo Pietų Karolinos gamykloje, kur ji taip pat netrukus pradės gaminti „XC60“ – prekės ženklo pasaulinį bestselerį, kuriame parduota daugiau nei 2,7 milijono vienetų. Šis skaičius yra stulbinantis, atsižvelgiant į tai, kad jis netgi viršijo prekės ženklo ikoninį 240 vagoną – automobilį, kuris dešimtmečius apibrėžė „Volvo“. „Ridgeville“ svetainė jau gamina „Allecric EX90“ ir „Polestar 3“.

Vietinė produkcija padės tik greitai patenkinti vidaus paklausą, tačiau ji taip pat padės „Volvo“ patekti į paskatas, susijusias su vidaus gamyba ir padės „Volvo“ išlikti konkurencingai nuožmiai ginčijamoje prabangių ir visureigių segmentuose. Tai yra pastaruoju metu, kad aplink JAV tarifai yra gresiantys netikrumas. Žvelgiant į ateitį, „Volvo“ taip pat planuoja naujos kartos hibridą, specialiai pritaikytą Amerikai.
Milijono vienetų hibridinis etapas pabrėžia, kaip „Volvo“ jį saugiai grojo, išlaikydamas įvairaus naudojimo jėgos pavarų portfelį, kad jis būtų įjungiamas į elektrifikaciją, nes abu infrastruktūra pasivijo ir „EV Tech“ ir toliau vystosi.
Vaizdai: „Volvo“