„Tesla“ nori, kad visos naujos transporto priemonės būtų sujungtos kaip „Cybertruck“.


„Tesla“ nori pritaikyti 48 voltų elektros architektūrą, kurią ji debiutavo „Cybertruck“, kitų prekių ženklų transporto priemonėms.

Neseniai paskelbtame tinklaraščio įraše automobilių gamintojas paaiškino, kad visose savo transporto priemonėse įdiegs tai, ką jis vadina žemos įtampos jungčių standartu (LVCS), remdamasis 48 voltų „Cybertruck“ architektūra, kad padėtų supaprastinti techninę įrangą. Ir, panašiai kaip Šiaurės Amerikos įkrovimo standarto (NACS) DC greitojo įkrovimo jungtis, ji teikia LVCS kitiems automobilių gamintojams.

„Tesla“ teigimu, LVCS sumažina naujuose automobiliuose reikalingų elektros jungčių tipų skaičių iki šešių, o kartu atitinka 48 voltų veikimo reikalavimus, pvz., padidintą atstumą tarp kontaktų. Tai labai svarbu norint išvengti lanko ir trumpojo jungimo, kai srovė padidinama nuo dabartinio automobilių pramonės standarto 12 voltų iki 48 voltų.

Tesla LVCS jungtys

Tesla mano, kad 48 voltų elektros architektūra yra „optimalus ilgalaikis pasirinkimas“, pažymėdamas, kad tokiam pat energijos kiekiui tiekti reikia ketvirtadalio srovės, ir teigia, kad tai padės užtikrinti patikimą autonominio vairavimo sistemų veikimą.

Po to, kai „Tesla“ pasiryžo išmesti 12 voltų švino rūgšties priedų akumuliatorius iš savo elektromobilių, su „Cybertruck“ ji padarė visą šuolį iki 48 voltų. Naujos kartos „Ford EV“ gali padaryti tą patį. Tačiau tai nėra pirmieji 48 voltų technologijos pritaikymai automobiliams.

Lengvieji hibridai daugiau nei dešimtmetį naudojo 48 voltų elektros architektūrą. Ironiška, bet visose šiose sistemose buvo sumažinta nuolatinė srovė ir perkelta 12 voltų priedų sistema, o tiekėjai aukštino 48 voltų dorybes. Vis dėlto automobilių gamintojai nesikandžiojo, visų pirma dėl didelių išlaidų atnaujinant visą elektroniką vienu metu.

Bosch 48 voltų švelnus hibridas

Bosch 48 voltų švelnus hibridas

Dabar, turint galvoje autonomines transporto priemones, standartizuotus komponentus ir supaprastintas jungtis, „Tesla“ 48 voltų aparatinę įrangą suformulavo kaip naują pramonės standartą, kad būtų galima pasidalyti išlaidas.

Anksčiau tai veikė „Tesla“. 2022 m. ji labai paragino pramonę naudoti savo NACS jungtį. Iki 2023 m. pabaigos visi pagrindiniai Šiaurės Amerikos rinkos prekės ženklai buvo įsipareigoję pereiti prie jos.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -