Timas Kuniskis veda Stellantis

„Stellantis“ ėmėsi ramaus žingsnio, kuris vėl galėtų pertvarkyti savo amerikiečių spektaklio prekės ženklų trajektoriją. Automobilių gamintojas paskelbė Timą Kuniskį, pagrindinę „Dodge“ modernaus raumenų automobilių renesanso figūrą, kad vadovautų naujai sukurtam vaidmeniui: Amerikos prekės ženklų vadovui ir Šiaurės Amerikos rinkodaros ir mažmeninės prekybos strategijai.

Pranešimas Antonio Filosa, kuris neseniai buvo paskirtas „Stellantis“ generaliniu direktoriumi Kuniskis, kuris po to, kai 2024 m. Gruodžio mėn. Persirengė RAM, išlaikys sunkvežimių prekės ženklo generalinio direktoriaus titulą, tačiau dabar taip pat dirbs su „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“, kad sugriežtintų rinkodaros ir „Bolster“ prekiautojų grupes.

Buvęs generalinis direktorius Carlosas Tavarsas, „Stellantis“ JAV pardavimai ir akcijų kainos smarkiai sumažėjo. „Days“ tiekė balioną iki 122 „Dodge“, „114“ „Jeep“ ir 107 RAM, gerokai didesnė nei 75 pramonės norma. Pardavėjai buvo gana balsingi dėl įmonių vadovybės, o daug neparduoto metalo sėdėjo pardavėjų partijose.

„Timas vėl ir vėl įrodė, kad jis meistriškai kaupia prekės ženklus, kurie pasiekia kliento širdį ir sielą“. – Anthony Filosa, generalinis direktorius, „Stellantis“

Tačiau su nauja vadovybe ateina viltis. Kuniskyje Dodge'o ir „Jeep“ gerbėjai mato čempioną, kuris kalba savo kalba. Timothy Kuniskis, kuris 1992 m. Įstojo į „Chrysler Corporation“, užėmė įvairius vaidmenis įvairiuose prekės ženkluose.

Ankstesnės kadencijos „Dodge“ metu jis remiasi stipriomis pozicijomis, kuriomis jau patiko ir įkroviklis, ir „Challenger“, su mėgstamomis „Redeye“, „Super Stock“ ir „Svarbiausia – demonu“. Jis taip pat atnaujino tiesioginį ryšį, suteikdamas „pasidaryk pats“ karštų patiekalų greitesnes dalis su gamyklos garantija.

„Iconic Street & Racing Technology“ (SRT) atgimimas yra gana simbolinis ir puikus atspirties taškas. „Renwed SRT Performance“ padalinys prižiūrės tiesioginį ryšį, Šiaurės Amerikos automobilių sporto iniciatyvas pagal „Chrysler“, „Dodge“, „Jeep“ ir „Ram“, įskaitant dalyvavimą NHRA ir RAM neseniai paskelbtame planuose grįžti į NASCAR sunkvežimių seriją 2026 m. Nuo tempo juostos iki tako, SRT, iš esmės ves į dinamumą.

„Mes sugrąžiname grupę. SRT yra dar viena dėžutė, kurią mums reikėjo patikrinti, kai mes einame į produktų paleidimo kadenciją, leidžiančią atlikti daugiau našumo, nei mes kada nors matėme anksčiau. Mes dirbame su savo produktų kūrimo ir technologijų organizacija, kad išrinktume geriausius inžinierius iš jėgos pavaros ir transporto priemonių dinamiką, kad sukurtume komandą, vertą SRT pavadinimo.“ – Timas Kuniskis

Nors tai turėtų patikti „Mopar“ gerbėjams, dar yra dar daug ką nuveikti. Naujas vaidmuo suteikia jam įgaliojimus sumažinti išpūstus atsargas, dešiniojo dydžio paskatas ir sutelkti savo pastangas kiekvieno prekės ženklo pagrindinėms vertybėms. „Chrysler“ tai gali reikšti, kad pagreitins jo ilgalaikį EV portfelį, „Jeep“ prekės ženklui, supaprastintoms apdailos hierarchijoms, o „Dodge“ jau žinome apie gaunamą dujomis varomą „Daytona Six-Pack“, tačiau „Hemi“ tikrai laimėtų „Mopar“ tikėjimą.

„Stellantis“ tiesiog negali sau leisti dar vienerių metų, kai parduoda pardavimus ir mažėja prekiautojų pasitikėjimas savimi. Kai „Kuniskis“ grįžo į vairuotojo vietą, įmonė ne tik atgaivina SRT, tai atgaivina įsitikinimą ir griežtus amerikiečių pasirodymo gerbėjus, jo paskyrimas turėtų reikšti atnaujintą optimizmą amerikiečių raumenims ir už jo ribų.


Vaizdai: Stellantis

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -